maanantai 10. maaliskuuta 2014

Napakasti asiakaslähtöisyyttä jalkauttamaan lääkinnällisessä kuntoutuksessa

Paluu arkeen tehokkaan opiskelun ja viikonlopun hengähdyksen jälkeen sujui hyvin. Valmistelin työyhteisölle power point esityksen opiskelun teemasta, tarkoituksesta ja tavoitteista. Tuntui tärkeältä kertoa heti kaikille millaiset tuulet alkavat nyt puhaltaa ja, että kaikkien sitoutumista kehittämiseen tarvitaan. Käytiin läpi kehittäjien kielletyt sanat, sekä kehittämisen nopeat kierrokset ja toimeenpanot. Hyvinvointiyhteiskunnan pelastaminen ja oman työn kehittämisen tarpeellisuus, vastuu 50 000 eurosta asiakashyödyn tuottamiseksisekä asiakaslähtöisyyttä tuhoava virka-aika eivät kaikuneet kuuroille korville. Asennemuutosta peräänkuulutettiin ja muutosvastarinnan negatiiviset piirteet saatiin oivasti esille kuunnellen Alivaltiosihteerin luontoääni; Muutosvastarinta. Kannattaa hyödyntää!!!
Tiina jatkaa torstaina henkilöstön infoamista ja sitten aletaankin jo kokeilla uusia asiakaslähtöisempiä toimintamalleja. Hyvä mieli jäi tästä alun napakasta tiedottamisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti